Galerie zdjęć

Trasa:

Aby powiększyć zdjęcie kliknij na nim

Opis wycieczki

Wędrówkę zaczęliśmy w Woziwodzie. Ruszyliśmy w dół Brdy, ścieżką wiodącą brzegiem skarpy. Obserwowaliśmy przepływających kajakarzy, którzy pokonując meandry rzeki pozostali w tyle za nami.
Wkrótce weszliśmy na drogę i od tego momentu wzrosło tempo marszu. Tak dotarliśmy do Wymysłowa.
       W Wymysłowie spotkała nas niespodzianka. Znajduje się tam ciekawy kompleks rekreacyjno- wypoczynkowy. Oprócz pięknej restauracji, hotelu i ujeżdżalni koni, można zwiedzić muzeum indiańskie. Patronem i założycielem tej unikatowej placówki był niedawno zmarły Indianin, którego matka była Polką. Zapoznaliśmy się z ciekawym życiorysem tego człowieka i obejrzeliśmy pamiątki po nim.
Adres strony internetowej: Dworek Wymysłowo
       W restauracji uraczyliśmy się specjalnością zakładu, po czym ruszyliśmy w dlaszą drogę. Zanim dotarliśmy do szlaku Brdy, musieliśmy wędrować poboczem szosy. Po kilu kilometrach osiągnęliśmy osadę Gołąbek, gdzie mogliśmy odpocząć w specjanie przygotowanym dla turystów miejscu.
       Do Woziwody szliśmy szlakiem. Wędrowaliśmy bitą drogą, czego raczej nie lubimy, ale za to mogliśmy podziwiać wspaniałe widoki Rezerwatu Krajobrazowego Bielskiej Strugi.