Galerie zdjęć

Trasa:

Aby powiększyć zdjęcie kliknij na nim

Opis wycieczki

Wędrówkę zaczęliśmy w Świcie. Ruszyliśmy w górę Brdy, początkowo szlakiem a później ścieżką wiodącą brzegiem skarpy.
Wkrótce weszliśmy na drogę i od tego momentu wzrosło tempo marszu. Tak dotarliśmy do Rudzkiego Mostu.
       W Rudzkim Moście odszukaliśmy Głaz Jagiełły. Ten spory granit, który leży w rzece przy prawym jej brzegu.
Na małej polance, w pobliżu głazu, urządziliśmy pierwszy postój. Dziewczyny fotografowały owady a Tomek zażywał ochłody w nurtach Brdy, jednak ograniczył się do brodzenia przy brzegu...
       Kolejnym celem była dawna osada Piszczek. Aż się nie chciało wierzyć, że kiedyś w tym miejscu tętniło życie i stało kilka budynków. Tylko stawy retencyjne i resztki zabudowań, świadczą o dawnej świetności tego miejsca...
       Było bardzo duszno, burza wisiała na włosku, dlatego skróciliśmy rajd pieszy i do pozostałych miejsc dojechaliśmy samochodem.
Zwiedziliśmy dwa cmentarze z okresu I Wojny Światowej i Wojny z Bolszewikami. Na uwagę zasługuje pomnik ku czci zmarłych jeńców, na którym są cztery symbole wiary: Krzyż Katolicki, Gwiazda Dawida, Krzyż Prawosławny i Półksiężyc Muzułmański.
Ponownie odwiedziliśmy kompleks rekreacyjny w Wymysłowie i odwiedziliśmy muzeum Indian, które założył Sat Okh.